Schermafbeelding 2020-03-03 om 12.38.43.
Schermafbeelding 2020-03-03 om 12.38.31.
Schermafbeelding 2020-03-03 om 12.38.53.
Schermafbeelding 2020-03-03 om 12.34.19.

SOCIALE VERZEKERINGSBANK

WERKEN BIJ DE SVB. DAT BIEDT KANSEN.
KLANT

De Sociale Verzekeringsbank SVB kent niemand, maar tegelijkertijd iedereen. Het is de organisatie achter ondermeer de AOW, PGB en kinderbijslag. Oja! Na een officiële aanbesteding, wint Creative Direction in 2019 de opdracht voor strategie, conceptontwikkeling en productie van deze kansrijke employer branding campagne. 

 

VERHAAL

'Werken bij de SVB. Dat biedt kansen.' Want: inhoudelijk interessant werk,

goeie collega's, werken voor Nederland en veel ruimte voor persoonlijke en professionele groei.

In 2021 maakten we een nieuwe serie op pijlers die staan voor de kansen die de werkgever biedt: #kwaliteit (van dienstverlenging), #dichtbij (de burger), #groei (professioneel en persoonlijk), #vakkundig en #dynamiek. Daarnaast is nog een serie korte video's over vakgebieen gemaakt en een lange employer branding video.

 

MAKING OF

Creative Direction begon met EVP-workshops, ontwikkelde de strategie en het creatief concept en produceerde de video's. Waarin echte medewerkers van velerlei pluimage, enthousiast omkijken om ons te vertellen waar zij kansen zien in hun werk. Ze stralen en zijn gemotiveerd en dat werkt heel aanstekelijk!

 

CREDITS

Employee Value Proposition, strategie: Rik Blokland

Creatief concept, design: Rik Blokland, Jurjen Born
Film en edit: crew Creative Direction

In prettige en nauwe samenwerking met Team AMC van de SVB:

Gwennie Bosma, Jasper de Weerdt, Sabien Adelaar, Lizet van der Jagt.

Lees ook het artikel 'Campagne van de Week' op werf-en.nl

ICOON werkenbijdesvb CMYK.png