WAARDEPROPOSITIE

Creative Direction heeft een compacte methode om voor elke organisatie een sprankelende waardepropositie te ontwikkelen. Zoals een Employer Value Proposition. In een workshop van 1 of 2 dagen leggen we samen de fundering voor structuur, visie, propositie en communicatie

Wat maakt de organisatie uniek? Wat is je positionering op de arbeidmarkt? Wat brengt doelgroepen in beweging? wat zijn nou precies de drempels?
Hoe val je op? Hoe betrek ik mijn medewerker? In deze workshop komen we tot de antwoorden.
HOE ZIET ZO'N WORKSHOP ERUIT

Het werkt als volgt: we zetten een groep ambassadeurs aan tafel die een dwarsdoorsnede vormt van de organisatie. Van CEO tot stagiair. Deze groep wordt in een dag meegenomen in een inspirerend proces van naar buiten kijken, naar binnen kijken en dan weer naar buiten. Het resultaat: betrokken medewerkers, een oprecht en uniek verhaal, een gedragen fundament voor het merk en de communicatie.

PROVEN CONCEPT

Creative Direction heeft workshops gedaan met verschillende opdrachtgevers, van multinational tot lokale ondernemer, van commerciëel tot publiek. Resultaat: inzicht, overzicht en zichtbaar effect.

WACHT NIET; NU IS JE KANS

Voor meer informatie over de precieze aanpak, de kosten en wanneer we kunnen beginnen:

bel 06 - 46 22 42 35.